شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرجی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه مجلس یازدهم باید انقلابی، قوی و خادم واقعی مردم باشد، گفت: نمایندگان با تصویب قوانین جامع باید زمینه بالندگی و شکوفایی کشور را در عرصه بین الملل فراهم کنند.

حجت الاسلام امیرحسین فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به وظیفه مهم نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان باید در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم های مفید و مؤثری را در جهت رفع مشکلات مردم بردارند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید نسبت به کاربردی کردن مسائل زمین مانده تلاش کند، افزود: نمایندگان مجلس علاوه بر اجرای قوانین و آیین‌های ترسیم شده باید براساس مطالبات رهبری ارتباط خود را با مراکز علمی، صنعتی، دانشگاهی و حوزوی در جهت رشد و توسعه کشور گسترش دهند.

حجت الاسلام فرجی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید انقلابی، قوی و خادم واقعی مردم باشد، ادامه داد: نمایندگان با تصویب قوانین جامع باید زمینه بالندگی و شکوفایی کشور را در عرصه بین الملل فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید از افراد خوش فکر، مخلص و پاک طینت در زمینه های مختلف استفاده کند، بیان داشت: استفاده نمایندگان از نظرات جوانان نخبه، خلاق، پرانرژی و درخشان در قانون گذاری خیلی از آسیب ها، هزینه ها و مشکلات کشور را کم می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه امیدواریم نمایندگان دوره 4 ساله سکانداری مجلس یازدهم را مخلصانه سپری کنند، گفت: مجلس یازدهم باید از نظر اخلاقی و قانون گذاری الگوی تمام عیار برای مجالس قبلی باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید در جهت رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی و آسیب های اجتماعی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجلس یازدهم با درایت در کمیسیون های تخصصی نسبت به رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه قوانین کاربردی را تصویب کند.

حجت الاسلام فرجی لحاظ نمودن نظرات علما، مراجع و حوزه های علمیه را در قانون گذاری اثرگذار دانست و گفت: مجلس یازدهم باید پیشنهادات علما، بزرگان، دانشمندان و نخبگان را در قانونگذاری کاربردی و اجرایی کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید در برخورد با مفاسد اقتصادی به صورت جدی وارد عمل شود، گفت: مجلس یازدهم به عنوان بازوی قوی دولت و قوه قضائیه باید با مفسدان اقتصادی و آقازاده‌هایی که به بیت المال دست درازی می کنند، قاطعانه برخورد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha