جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ همان‏‏گونه که رهبر انقلاب بیان کردند، مجلس یازدهم باید توجه ویژه‏‏ای به اقتصاد داشته باشد و به جای پرداختن به مباحث حزبی و حاشیه‏‏ای، خواستهها و نیازهای واقعی مردم را بشناسند و به فکر حل آنها باشند.

وحیده محمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در آذربایجانغربی، با اشاره به این‎‎که نمایندگان مجلس باید با درک درست از اهمیت مجلس و نمایندگی مردم، جایگاه واقعی آن را حفظ کنند، گفت: وظیفه نماینده مجلس، قانون‎‎گذاری، نظارت بر اجرای قانون و نظارت بر عملکرد دولت است و فردی می‎‎تواند از عهده این مسئولیت برآید که آرمانهای انقلاب اسلامی را باور کرده و بدان‎‎ها پایبند باشد.

وی، ولایتمداری، پیرو خط امام و رهبری بودن، پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری، استکبارستیزی را از مهمترین شرائط یک نماینده مجلس دانست و بیان داشت: نماینده مجلس باید  «ما می‎‎توانیم» را باور کند تا در تصویب لوایح و طرح‎‎ها مرعوب دشمن و غرب نشود.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‏‏ غربی، توجه به اقتصاد مقاومتی و دوری از منافع حزبی و جناحی را از مؤلفه ‏های مجلس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همان‏گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، مجلس یازدهم باید توجه ویژه‏ای به اقتصاد داشته باشد و به جای پرداختن به مباحث حزبی و حاشیه‏ای خواسته ها و نیازهای واقعی مردم را بشناسند و به فکر حل آن ها باشند.

وی، مردمی و ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری را از دیگر شاخصههای نماینده مجلس دانست و ادامه داد: شهید آیت الله مدرس نمونه یک نماینده واقعی مجلس بود. همه نمایندگان با الگو گیری از  ایشان، اولویت های مهم کشور را بشناسند و به صورت صریح و شفاف عمل کنند و فریب جریان هایی سیاسی را نخورند و در رای گیری های خود دارای استقلال باشند و با تهدید و تطمیع رای خود را تعییر ندهند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha