پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجلس

حوزه/ نمایندگان مجلس باید با مردم راستگو و صادق باشند و از این فرصت برای خدمت‌رسانی به جامعه استفاده کنند.

فریبا اشرفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، به انتظارات علما، روحانیون و جامعه دینی از وکلای ملت اشاره کرد و گفت: مردم ایران هوشیار و آگاه هستند و در همه بحران‌ها در کنار مسئولین هستند، لذا نمایندگان مردم هم باید از این فرصت برای خدمت‌رسانی به جامعه استفاده کنند.

وی ادامه داد:  مردم انتظار دارند که مسئولین آن‌ها افرادی دلسوز، حافظ منافع ملی و پیگیر مشکلات باشند؛ نمایندگان مجلس هم باید به وظیفه خود که همان دفاع از منافع ملی و برنامه ریزی و تصویب قانون‌هایی در جهت تسریع پیشرفت کشور است به نحو احسن عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین‌دژ تصریح کرد: نمایندگان مجلس با مردم صادق باشند و با استفاده از تجارب، تخصص و همفکری افراد دلسوز در مجلس به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی، اطاعت از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های نمایندگان انقلابی مجلس عنوان کرد و افزود: موضع‌گیری‌های وکلای ملت باید براساس منویات رهبری و در جهت حفظ منافع ملی باشد. نمایندگان مجلس باید مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه باشند و خط و مشی‌های خودشان را همسو با ولایت کنند و در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و فرهنگی صاحب نظر و دارای ایده و فکر باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha