جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که فرهنگ اسلامی باید در جامعه تقویت شود، گفت: توجه به تقوا و دین‌داری جامعه موضوع مهمی است که نمایندگان مجلس در تدوین و تهیه قوانین باید به آن توجه ویژه‌ای کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم و توصیه‌های رهبر انقلاب به نمایندگان در خصوص مسائل فرهنگ و وظیفه مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار داشت: رهبر انقلاب در پیام خودشان بر روی دو موضوع اقتصاد و فرهنگ تأکید فراوانی کردند که نشان‌دهنده اهمیت این دو مقوله است.

وی ادامه داد: این دو معضل عمده در کشور وجود دارد که اگر مسئولان بخواهند این مشکلات، قابل‌حل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل به تأکیدات فراوان رهبری به فرهنگ اشاره کرد و ابراز داشت: توصیه‌هایی که رهبر انقلاب در این زمینه‌دارند، نشان‌دهنده‌ اهمیت مسئله فرهنگ در کشور است.

وی با بیان این‌که فرهنگ اسلامی باید در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: اگر در زمینهٔ فرهنگ هزینه کنیم، قطعاً جواب و بازده آن را در کشور خواهیم دید.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: توجه به تقوا و دین‌داری جامعه موضوع مهمی است که نمایندگان مجلس در تدوین و تهیه قوانین باید به آن توجه ویژه‌ای کنند تا جامعه در مسیر اسلام و اهل‌بیت (ع) قرار بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha