شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دادفر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودرآهنگ گفت: نماینده‌ای که به هر قیمت، به دنبال کسب پیروزی در انتخابات بوده و فاقد مبانی و استقلال فکری است، نخواهد توانست به سهم خود در تکوین مجلس تراز انقلاب، ایفای نقش کند و نماینده اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد.

طیبه دادفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به خطرناک بودن آسیب وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت نمایندگان مجلس، گفت: به‌ طور طبیعی، جریانات سیاسی و کسانی که به هر ترتیبی برای رأی آوردن یک کاندیدا سرمایه‌گذاری مالی می‌کنند، انتظاراتی دارند که مانعی بر سر راه انقلابی بودن نماینده و مجلس می شود.

وی با تأکید بر خطری که انتخابات را در کشور اسلامی بی‌هویت می‌سازد، افزود: این خطر آن است که نماینده مجلس از ارزش‌های اخلاقی فاصله بگیرد و  وام‌دار کانون‌های قدرت و ثروت گردد یا با هزینه‌های کلان و شیوه‌های تبلیغی پرهزینه و طرح مسائل غیرواقع در مورد کشور و تولید چالش در افکار عمومی، ورود به مجلس را به هر قیمت، هدف قرار دهد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کبودرآهنگ در ادامه بیان کرد: به عبارتی، نماینده‌ای که به هر قیمت، به دنبال کسب پیروزی در انتخابات است و فاقد مبانی و استقلال فکری باشد، نخواهد توانست به سهم خود در تکوین مجلس تراز انقلاب، ایفای نقش کند و نماینده اهداف و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، همواره و در هر انتخاباتی به نوعی به این نکته تذکر داده‌ اند که «اگر دیدید کسی است که دارد پول به مردم می‌دهد یا دهن آن‌ها را برای این‌گونه کارها شیرین می‌کند، بدانید که این طور آدم‌ها، آدم‌های نامناسبی هستند، وقتی معلوم شد که این‌ها کسانی هستند که می‌خواهند به خاطر امور مادی و در راه کسب متاع دنیوی، مسند باارزشی را که برای مردم قانون وضع می‌کند، غصب کنند، بایستی جلوی آن‌ها را بگیریم» و همین طور « اگر کسی فاسد است، نباید وارد مجلس شود، حالا فساد اعم است از فساد مالی و فسادهای گوناگون اخلاقی و یا عقیدتی و سیاسی، همه این‌ها فساد است».

دادفر در پایان تصریح کرد: بر این مبنا، مقام معظم رهبری، نماینده دلسوز و مؤمنی را که به کانون‌های قدرت وصل نباشد، صالح می‌داند و می فرماید: «یک نکته هم البته؛ انتخاب نماینده دلسوز و مؤمن و علاقه‌مند است... مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون‌های ثروت و قدرت متصل نباشند؛ کسانی باشند که واقعاً مردم این‌ها را بخواهند؛ بر طبق وجدانشان، بر طبق دینشان، بر طبق وظایف انقلابی‌شان عمل کنند» و این نشان از اهمیت بسیار بالای انتخاب مردم در انتخاب نماینده ای تراز و بالطبع مجلس تراز انقلاب اسلامی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha