پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان حوزه علمیه قزوین99

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین در مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان حوزه علمیه قزوین، گفت: نقش طلاب در مبارزه با کرونا و همدلی مؤمنانه مؤثر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شامگاه دوشنبه ۲۶ خرداد ماه، در مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سردار سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه اساتید ارزشمند است و باید تکریم شوند، گفت: ‌نقش حوزه‌های علمیه در ترویج امور دینی و روشنگری و آگاهی بخشی مهم است و فعالیت حوزه‌های علمیه، دستگاه‌های فرهنگی دینی مانند تبلیغات اسلامی و سنگرهای نماز جمعه باید به گونه‌ای باشد که آثار و شعائر دینی در همه سطوح جامعه به خوبی مشاهده شود.

امام جمعه قزوین خطاب به اساتید و روحانیون، بیان کرد: در مبارزه با انتشار ویروس کرونا نیز نقش شما روحانیون و طلاب جوان در مشارکت در طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه بسیار تأثیرگذار بود که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی اساتید، بیان کرد: اساتید و روحانیون حوزه علمیه هم با مشکلات معیشتی و رفاهی مواجهند که باید از سوی حوزه به آنها اهمیت داده شود و ما هم تلاش می‌کنیم در حد توان در این زمینه همراه شما باشیم و با حفظ کرامت در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: در دوره جدید مدیریتی حوزه علمیه قزوین امیدواریم با بهره گیری از تجارب گذشته و انگیزه و نشاط بیشتر شاهد اتفاقات خوبی در فعالیت‌های دینی باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha