جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه ریزی مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه به پایان رسیده است که در سه مرحله ده روزه برگزار خواهد شد، اولین مرحله مربوط به دهه امامت( از روز عید قربان تا عید فطر) است و مرحله دوم هم دهه اول محرم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیرامون فعالیت بسیج در مهار کرونا گفت: در مسئله ویروس کرونا ما پر قدرت وارد شده و از طریق رزمایش کمک مومنانه افراد قابل توجهی را شناسایی و به دنبال آن بسته های حمایتی به آنان ارائه کردیم. ما همچنین قادر هستیم که  نهضت جهش تولید را همینگونه پر قدرت به سرانجام برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به زودی برنامه ای برای نهضت جهش تولید در بخش کشاورزی رونمایی می شود ، اظهار کرد: ان شالله سازمان بسیج در کنار وزارت خانه های مربوطه به حوزه تولید مانند وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی بتواند تولید، اشتغال و وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد.

وی درمورد مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه گفت: برنامه ریزی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به پایان رسیده است که در سه مرحله ده روزه برگزار خواهد شد، اولین مرحله مربوط به دهه امامت(از روز عید قربان تا عید فطر) است و مرحله دوم هم دهه اول محرم برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود، پیرامون انعقاد تفاهم نامه ای که امروز میان سازمان بسیج مستضعفین و بیمه کوثر صورت پذیرفت تصریح کرد: توسعه فرهنگ بیمه و بالا بردن ضریب نفوذ بیمه در بسیج وظیفه ما است .از اینرو رسانه ای کردن اینگونه مسائل مشکلی ندارد و نباید از سم پاشی های دشمن هراسید.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: تعاون با یکدیگر فرهنگ ما مسلمانان است که کمک های مومنانه  را به عنوان یکی از مصادیق آن می توان مطرح کرد، که این نوع فعالیت دارای ثواب بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه خدماتی از قبیل بیمه باید برای عموم مردم صورت بگیرد، تصریح کرد: وقتی بحث از جهش تولید به میان می آید ما به عنوان سازمان بسیج باید همه کشاورزان، دامداران و صنعتگران را در نظر بگیریم، زیرا بسیج یک تشکیلات مردمی و نه حاکمیتی است وسپاه فقط از آن صیانت می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه درمورد مطالبه مقام معظم رهبری از مجموعه های انقلابی گفت: مقام معظم رهبری مطرح کردند که مجموعه های انقلابی باید تلاش خود را چند برابر کنند تا بر مشکلات کشور فائق بیایم چنانچه ملت ایران در دوره هایی مانند انقلاب، دفاع مقدس و معضل ویروس کرونا وحدت اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha