یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 904475
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کمک های مومنانه

حوزه/ رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه از کمک ۱۰ میلیارد ریالی مردم ابرکوه در رزمایش همدلی و مواسات خبر داد و گفت: ۱۴ هزار پرس غذای گرم طی دو مرحله در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان ابرکوهی و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران از همکاری خیران، فرماندار، امام‌جمعه ابرکوه، بنیاد مستضعفان، ناحیه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، تشکل‌های مختلف و هم‌افزایی ارگان‌ها، سازمان‌ها و مسئولان در امر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، تقدیر کرد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال دو هزار و ۴۲۶ بسته معیشتی، دو هزار و ۶۰۰ کارت خرید ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۴ هزار پرس غذای گرم طی دو مرحله در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان ابرکوهی و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه ادامه داد: ارزش کمک‌های انجام‌شده در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان نیکوکار ابرکوه یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان بوده است.

حسینی گفت: ۵۱۰ میلیون تومان از کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی، ۵۲۰ میلیون تومان کارت خرید و ۱۹۰ میلیون تومان طبخ و توزیع غذای گرم بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از سه هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا با همکاری مساجد، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، هیئت‌های مذهبی، اصناف، دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی و طی دو مرحله از این رزمایش نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم اقدام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه بیان کرد: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با همکاری ارگان‌ها و مردم نوع‌دوست شهرستان همچنان مشغول فعالیت است و تا پایان سال توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha