پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: به همت تشکل های قرآنی استان تاکنون حدود ۶۸۰ میلیون تومان کمک مردمی برای توزیع میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکل های قرآنی استان به تبعیت از فرامین عدالت محور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش ارزشمندی در اجرای رزمایش مواسات و یاری رساندن به محرومان و آسیب‌دیدگان ایفا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: با کمک تشکل‌های قرآنی تاکنون حدود ۶۸۰ میلیون تومان کمک مردمی برای توزیع میان نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا جمع‌آوری شده است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت فعالان قرآنی برای تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه، اضافه کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا شاهد نقش‌آفرینی گسترده گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه فعالان قرآنی وفرهنگی در حوزه کمک رسانی هستیم.

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: تشکل‌های قرآنی نقش مؤثری در کمک به حل مشکلات جامعه در مقاطع مختلف دارند از جمله همکاری در سمپاشی محلات، معابر، مساجد، راه‌اندازی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس‌های بهداشتی ضدویروس و توزیع رایگان آنها بین مردم از دیگر اقداماتی است که توسط فعالان قرآنی و جوانان جهادی این استان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در این ایام که تجمع در مساجد و مراکز قرآنی ممنوع است اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر به صورت جدی وارد عرصه فضای مجازی شده و برنامه‌های قرآنی متنوعی در شبکه‌های اجتماعی پیش بینی و اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام سروستانی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان و اتحادیه پرتلاش استانی در تهیه و اهداء بسته‌های حمایتی اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه که به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان برگزار شده بود، بعد از پایان ماه رمضان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha