سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصویر/ حجت الاسلام المسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به تاثیر رسانه در فضای داخلی و بین المللی، از آمادگی و برنامه ریزی برای راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری رسمی حوزه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان، صبح سه شنبه 27 خردادماه، در جریان بازدید از خبرگزاری حوزه  و هفته نامه افق حوزه در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه، با اشاره به ضرورت معرفی حوزه های علمیه، گفت: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مردم با حوزه علمیه آشنایی چندانی ندارند. این ضعف از گذشته بوده و در این سالها تلاش شد، ظرفیت های حوزه علمیه استان به مسئولین و مردم شناسانده شود.

بیشتر بخوانید:

بازدید مدیر حوزه علمیه هرمزگان از خبرگزاری حوزه

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان ادامه داد: در مراحل مختلف مردم و مسئولین از حوزه علمیه بازدید کردند و همین موضوع باعث شد حوزه علمیه استان به جایگاه واقعی خود در بین مردم نزدیک تر شود و حتی این نقش مهم را خبرگزاری حوزه هم می تواند به عهده بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به آمار مدارس علمیه و طلاب استان، اظهار کرد: هم اکنون در استان هرمزگان ۱۰ مدرسه علمیه رسمی، سه مدرسه اقماری، ۱۲ مدرسه علمیه خواهران، نمایندگی جامعه المصطفی و همچنین ۱۲۰۰ طلبه برادر و ۱۵۰۰ طلبه خواهر فعال هستند و فعالیت های آنان ظرفیت خوبی برای عرصه اطلاع رسانی و خبر است.

حجت الاسلام حقیقی با بیان این که مدیریت حوزه استان از گذشته به بحث خبر و اطلاع رسانی توجه ویژه ای داشته و دارد، افزود: هم اکنون  بعضی از طلاب هرمزگان در عرصه خبر و اطلاع رسانی فعال هستند و مجموع اخبار حوزه  و روحانیت استان را در رسانه های محلی و منطقه ای منتشر می کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان از آمادگی و برنامه ریزی حوزه استان برای راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه خبر داد و گفت: نماینده محترم ولی فقیه در هرمزگان هم پیگیر راه اندازی نمایندگی خبرگزاری رسمی حوزه هستند.

بیشتر ببینید:

تصاویر بازدید مدیر حوزه علمیه هرمزگان از رسانه رسمی حوزه

وی تصریح کرد: در تلاشیم از همه ظرفیت های استان از صدا و سیما گرفته تا روحانیون و طلابی که در عرصه رسانه اشتغال دارند، برای همکاری بهتر و قوی تر با خبرگزاری حوزه بهره برداری شود.

در این نشست، حجت الاسلام عزیزی سردبیر هفته نامه افق حوزه و حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه گزارشی از فعالیت های رسانه رسمی حوزه ارائه کردند.

انتهای پیام 313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha