شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان باید ملجأ و پناهگاه سایر خبرگزاری‌ها باشد، گفت: از ظرفیت رسانه در خصوص تبلیغ نباید غفلت کرد، رسانه باید سنگر دار امر تبلیغ در همه ابعاد باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان دیروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری حوزه که در دفتر مدیریت استان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: با فعالیت‌های دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان روز به روز شاهد معرفی و پیشرفت در معرفی برنامه‌های فرهنگی حوزه در سطح استان هرمزگان هستیم.

وی افزود: در چند سالی که از تأسیس خبرگزاری حوزه در هرمزگان می‌گذرد، با اطلاع رسانی دقیق، جایگاه و معرفی حوزه در بین مردم بیشتر شده و برنامه‌های وسیع حوزه در بخش‌های مختلف نمایان‌تر شده، ولی انتظار بیش از این است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: دفتر خبرگزاری حوزه در هرمزگان باید محور اصلی مسائل مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای جایگاه رسانه در دنیای امروز باشد، تا اثر گذاری آن برای قشر حوزوی و دیگر اقشار در جامعه نشان داده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی، به نگرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ اشاره کرد و یادآور شد: رسانه در دنیای امروز هم یک تهدید در نظر گرفته می‌شود و هم یک فرصت و از این رو می‌توان با فعالیت‌های رسانه‌ای مفید و هدفمند در جهت نشان دادن فعالیت‌های تبلیغی در جامعه، گام‌های موثری برداشت.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت رسانه در خصوص تبلیغ نباید غفلت کرد، گفت: رسانه باید سنگر دار امر تبلیغ در همه ابعاد قرار گیرد و از تهدیدات پیش رو جلوگیری کند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ابراز کرد: خبرگزاری حوزه باید زبان گویای آحاد مردم باشد و با شناسایی نیازهای جامعه، با حفظ بی‌طرفی، کمبودها و نقصان را بیان کند و از طرفی نقاط قوت و قدرت نطام جمهوری اسلامی را با بهترین عملکرد برای مردم بازگو کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی خاطرنشان کرد: خدمات بسیار خوبی در بخش تبلیغ با حضور روحانیون در قالب گروه‌های جهادی و غیر در همین استان هرمزگان صورت گرفته که نیازمند اطلاع رسانی به مردم است تا روح امید بخشی در مردم تقویت شود.

وی، اظهار کرد: یکی از انتظارات از دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان این است که ملجأ و پناهگاه برای سایر خبرگزاری‌ها در سطح استان باشد و این مهم با جلسات مستمر با رسانه‌های مختلف در سراسر استان باید به صورت جدی دنبال شود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: نشست‌های تبیینی یکی دیگر از خواسته‌هایی است که باید در حوزه علمیه دنبال شود و با سایر نهادهای انقلابی ارتباط گیری شود تا بسترهایی که نظام در همین استان هرمزگان برای مردم و شهروندان ایجاد کرده، در قالب گزارش‌های خبری و تصویری دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha