جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی - مدیر حوزه علمیه هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام حقیقی گفت: نیروهای انقلابی از گذشته به اهمیت رسانه پی برده‌اند و امروز حوزه علمیه هرمزگان خود را موظف به حرکت همگام با سرعت رسانه می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، در نشست مدیران مدارس علمیه استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: اقدامات طلاب و روحانیون و نهادهای حوزوی نیازمند انعکاس رسانه‌ای جهت اطلاع عموم مردم بوده و در گذشته با سختی‌های بسیاری رو به رو بوده‌ایم اما اکنون با وجود خبرگزاری حوزه پوشش فعالیت ها بسیار تسهیل شده است.

وی افزود: طلاب و روحانیون همواره در تمامی مشکلات در کنار مردم بوده و در مواقع اضطراری همچون سیل و زلزله مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستند، اما رسانه ای برای منعکس کردن فعالیت خود نداشتند؛ که در این راستا خوشبختانه خلأ رسانه ای با وجود خبرگزاری حوزه به صورت کامل پوشش داده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به نقش رسانه در پیشبرد گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، گفت: پیام های امام خمینی(ره) توسط ابزارهای رسانه‌ای زمان خود که نوار کاست و بیانیه بود به دست علاقه‌مندان و نیروهای انقلابی می رسید و اثرگذاری خود را در جامعه آن زمان می‌گذاشت.

وی افزود: از گذشته تا کنون نیروهای انقلابی به اهمیت رسانه پی برده‌اند و بهره‌برداری های لازم در جهت انعکاس گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا صورت گرفته، اما اکنون با پیشرفت ابزارهای رسانه‌ای و سرعت جریان‌ها و ابزارهای مختلف در جهت تولید و انتشار اخبار و مسائل بسیار بیشتر شده است و حوزه علمیه استان هرمزگان خود را موظف به حرکت همگام با سرعت رسانه دنیا می داند.

حجت الاسلام حقیقی، خاطرنشان کرد: راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه استان هرمزگان در راستای انعکاس خدمات حوزه‌های علمیه، نهادهای حوزوی و طلاب به عموم مردم است.

وی در پایان اظهارداشت: در دوران کرونا شاهد مجاهدت های طلاب و روحانیون بودید، اگر ابزارهای رسانه ای و به خصوص رسانه رسمی حوزه علمیه نبود، اقدامات جهادگران عرصه مبارزه با کرونا مغفول می ماند و دشمن همچنان در حال تخریب چهره روحانیت بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha