چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رسانه

حوزه / حجت الاسلام حقیقی حوزه علمیه را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر این که مردم باید از خدمات و برکات حوزه اطلاع پیدا کنند، تصریح کرد: خبرگزاری حوزه بهترین رسانه برای بیان خدمات حوزه و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در جلسه ای با مشاور رسانه ای حوزه علمیه استان، با اشاره اهمیت مقابله با جریان تحریف، گفت: امروز شاهد تحریف ها و هجمه های گسترده علیه حوزه های علمیه توسط رسانه های ضدانقلاب هستیم؛ رسانه های که بزرگترین مبلغ جریان فکری غرب هستند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان ادامه داد: حوزه های علمیه همواره به دنبال بیان و حل مشکلات مردم بوده اند. تریبون نماز جمعه بزرگترین رسانه  بیان مشکلات مردم است و امروز علی رغم توسعه فضای مجازی همچنان خدمات دهی از این درگاه رسانه ای با تولید محتوا سالم به قوت خود باقی است.

وی، حوزه علمیه را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر این که امروز مردم باید از خدمات و برکات حوزه اطلاع پیدا کنند، اظهار کرد: خبرگزاری حوزه بهترین رسانه برای بیان خدمات حوزه و روحانیت است.

حجت الاسلام حقیقی تصریح کرد: انتظارات از رسانه های انقلابی به خصوص رسانه حوزه بسیار بالا است.

بهنام کهوری، مشاور رسانه ای حوزه استان هرمزگان با اشاره به نقش فرهنگ در جامعه، گفت: بزرگترین دستاوردهای یک جامعه نشأت گرفته از فرهنگ غنی آن است و زمانی که بخواهند جامعه را تضعیف و نابود کنند از راه فرهنگی ضربه می زنند.

وی افزود: در کشور ما برخی از گروه ها و جریانات تلاش دارند مشکلات را به دین مرتبط کنند و علیه دین تحریف هایی توسط رسانه های معاند صورت می گیرد.

مشاور رسانه ای حوزه استان هرمزگان با اشاره به تاثیر پذیری جوامع از رسانه ها، اظهار کرد: امروز مراقب  و جریان سازی  رسانه ای برای مقابله با اندیشه های ضد اسلامی و التقاطی لازم و ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha