جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جذب و پذیرش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان در جلسه کمیته جذب و پذیرش حوزه استان، گفت: دشمنان با فضاهای مسمومی که نسبت به حوزه های علمیه ایجاد کردند سعی در مخدوش کردن چهره حوزه علمیه دارند و قطعا نفوذ را در دستور کار خود برای تخریب حوزه قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در جلسه کمیته جذب و پذیرش حوزه علمیه استان با اشاره به وظیفه سنگین کمیته های شهرستانی، گفت: با توجه به فضا سازی های دشمنان اسلام نسبت به حوزه های علمیه، امسال باید به کیفیت سازی جذب طلاب اقدام شود.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: دشمنان با فضاهای مسمومی که نسبت به حوزه های علمیه ایجاد کردند سعی در مخدوش کردن چهره حوزه علمیه دارند و قطعا نفوذ را در دستور کار خود برای تخریب حوزه قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های جذب شهرستانی با توجه به دستورالعمل های ارسالی تشکیل و برای ساماندهی جذب مدارس اهتمام ویژه داشته باشند. در سال تحصیلی پیش رو کیفی سازی جذب از اولویت های حوزه استان است.

حجت‌الاسلام حقیقی تصریح کرد: در جذب و پذیرش سال آینده باید شاهد ارتقای کیفی و کمّی متفاوتی نسبت به گذشته باشیم؛ در چند دوره گذشته جذب و پذیرش متناسب با ظرفیت ها نبوده است و ما باید با توجه به سند آمایش حوزه علمیه به عدد مطلوب برای ساماندهی طلاب برسیم.

این جلسه با حضور مدیران مدارس حوزه های علمیه سرتاسر استان هرمزگان و معاونین مرکز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha