جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / حجت‌الاسلام حقیقی تصریح کرد: مردم در حماسه نهم دی ۸۸ مقابل فتنه، حرکتی میلیونی به راه انداختند و به کار فتنه‌گران پایان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، صبح امروز در جمع معاونان حوزه علمیه استان با بیان اینکه مردم در سال ۸۸ آتش به اختیار وارد صحنه شدند، گفت: مردم مقابل فتنه حرکتی میلیونی به راه انداختند و به کار فتنه‌گران پایان دادند.

وی با تأکید بر اینکه بنای دشمنان توطئه و براندازی نظام برحق جمهوری اسلامی ایران درسال ۸۸ بود، ادامه داد: در فتنه ۸۸ سه دسته فعال بودند؛ دسته اول، افراد فریب‌خورده و بی‌بصیرت نظیر جریان‌های ضدانقلاب شناسنامه‌دار و لیبرال‌ها بودند؛ دسته دیگر افرادی را شامل می‌شود که پیش از اتفاقات سال ۸۸ سر سفره انقلاب بودند و از آرمان‌های انقلاب دم می‌زدند و دسته سوم استکبار جهانی، آمریکا و انگلیس، وهابیت و ... بودند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان اینکه ولایت پذیری راه نجات مردم است، تصریح کرد: نقشه راه انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در پیروی از ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام حقیقی، رهنمودهای امام خامنه ای را فصل الخطاب دانست و افزود: جامعه ممکن است در برخی برهه های تاریخی دچار انحراف از مسیر اصلی شود، اما ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه راهگشای مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در جامعه اسلامی هستند و برای نابودی و ضعیف نشان دادن انقلاب اسلامی از هیچ حرکتی دریغ نمی کنند، لذا مردم ما باید بصیرت خود را افزایش دهند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی در تاریخ خود با حوادث و جریان های زیادی روبه رو بوده است، اما بصیرت افزایی بین مردم مانع انجام توطئه های دشمنان شده است و ان شاءالله تا قیام حضرت مهدی( عج) انقلاب اسلامی به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha