جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفاهم‌نامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و حوزه علمیه هرمزگان منعقد شد

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و نهاد کتابخانه های عمومی همزگان به امضای مسئولان این دو نهاد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه هرمزگان و نهاد کتابخانه های عمومی استان، به امضای حجج اسلام نادر حقیقی و محمد ذاکری رسید.

حجت‌الاسلام حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در این نشست با اشاره به اهمیت مطالعه و تفکر در دین اسلام، گفت : طلاب به جهت بهره‌مندی و کسب اطلاعات در حوزه های مختلف نیاز به مطالعه و تحقیق و پژوهش دارند و در دین اسلام هم به مطالعه‌ و پژوهش تاکید بسیاری شده است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود:حوزه علمیه استان به دنبال گسترش روز افزون محتوای علمی و پژوهشی برای طلاب است و انعقاد این تفاهم نامه باعث غنی تر شدن محتوای پژوهشی و مطالعاتی طلاب می شود.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری، مدیر کل کتابخانه های استان هرمزگان هم با بیان اینکه اسلام دینی فرهنگی است، گفت: اسلام  به فرهنگ توجه ویژه ای دارد و به تبع آن انقلاب اسلامی هم به فرهنگ توجه خاصی دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان افزود: هر جامعه ای که به توسعه و پیشرفت رسیده از بستر فرهنگی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر کشور و شهری را بخواهیم اصلاح کنیم باید اصلاح فرهنگی را  شروع کنیم، چرا که با اصلاح و توسعه فرهنگی می توانیم بسیاری از مشکلات را بر طرف کنیم.

ذاکری خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه علمیه و نهاد کتابخانه های عمومی استان گامی مهم در پیشبرد و اصلاح فرهنگ جامعه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    احسنت بر مدیر پرکار خدوم و جهادی، با اومدن ایشان جامعه روحانیت هرمزگان پویایی خاصی پیدا کرده و زنده شده.