جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلا

حوزه/ اولین گروه هایی که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پیش قدم و پیش گام شدند به گفته خود مسئولین علوم پزشکی، طلاب جهادی بودند؛ این مطلبی بود که در جلسه ستاد بحران حوزه علمیه هرمزگان به آن اشاره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از هرمزگان، حجت‌الاسلام حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان ، صبح امروز در جلسه ستاد بحران حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه برنامه جامع بحران استان تدوین شود، گفت: با توجه به ابلاغیه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه ما باید بتوانیم گروه های جهادی مدارس علمیه را در بحران ها مدیریت و بکارگیری کنیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: هم افزایی خوبی بین گروه های جهادی طلاب و روحانیون با بسیج طلاب و سایر نهادها و سازمان های مرتبط انجام شده‌است و در مواقع ضروری و حساس گروه های جهادی نیز در میدان کمک رسانی و خدمت به مردم قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام هادی، شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت حلال احمر استان هرمزگان با اشاره به توافق نامه های کشوری منعقد شده، افزود : طی تفاهم‌نامه های منعقد شده، در صدد شکل گیری کانون های طلاب در استان هرمزگان هستیم.

وی افزود: در بسیاری از سوانح و حوادثی که در کشور به وجود آمده شاهد حضور پر رنگ طلاب و روحانیون در عرصه خدمت رسانی به مردم هستیم و امیدواریم هدف مشترکی که برای خدمت رسانی بین حوزه علمیه و هلال احمر شکل گرفته است،مثمر ثمر واقع شود.

حجت‌الاسلام داریوش حسن زاده، دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه استان هرمزگان هم گفت: در سیل های گذشته شاهد حضور طلاب جهادی استان در خدمت رسانی به مردم بوده ایم.

دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: اولین گروه هایی که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پیش قدم و پیش گام بودند به گفته خود مسئولین علوم پزشکی، طلاب جهادی بودند.

وی با تاکید بر این که طلاب و روحانیون با تمام پای کار مردم هستند، اظهار کرد: کارنامه طلاب جهادی برای همگان روشن است و از تمام مسؤلین امر توقع یاری داریم.

حجت الاسلام محمد برزگر، مسئول بسیج طلاب استان هرمزگان نیز با اشاره به حضور پر رنگ طلاب در قالب گروه های جهادی، گفت: مردم با حضور طلاب در بحران ها قوت قلب می‌گیرند.

مسؤل بسیج طلاب استان هرمزگان ادامه داد: طلاب جهادی با اخلاص در بحران ها حضور یافتند و در وضعیت کرونا نیز اقدامات خوبی انجام دادند و در وضعیت فعلی باید به آموزش هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: گردان های امام حسین (ع) و  کوثر باید ایجاد و تقویت شوند تا بتوانیم در مواقع بحران ها در مقابل شرارت‌ها بایستیم.

این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha