پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید رضا موسوی

حوزه/ استاندار قزوین از دفتر پاسخگوی به سوالات شرعی حوزه استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس هدایت الله جمالی پور، در بازدید از دفتر پاسخگوی به سوالات شرعی حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مبلغین این مرکز در جهت پاسخگویی به شبهات شهروندان، گفت: حوزه های علمیه همواره با تربیت طلاب نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی و انحرافات دارند.  

استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و توطئه های آن ها برای جدایی نوجوانان و جوانان از دین و اعتقادات باید با تربیت طلاب توانمند آنها بتوانند با درایت و تیزبینی نوجوانان، جوانان و خانواده ها را نسبت به شبهات و انحرافات آگاه سازند.  

وی ادامه داد: نسل امروز باید با ارزش ها وآرمان های انقلاب آشنا شوند و تداوم انقلاب و آرمان های آن در گرو زنده نگه داشتن اندیشه انقلاب در نسل های آینده به ویژه نسل جوان است.  

وی اظهار کرد: طلاب بخشی از پیکره جامعه هستند و می توانند در ترویج و تبیین اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.  

مهندس جمالی پور عنوان کرد: حوزه های علمیه نقش بسیار مهمی در پاسخگویی به شبهات مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان دارند.

در ادامه حجت الاسلام سیدرضا موسوی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، ضمن خیرمقدم به استاندار بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال آسیب رساندن به انقلاب بودند که البته همواره در این راه شکست خورده اند.  

وی اظهار کرد: امروز شبهات دینی جوانان باید به خوبی پاسخ داده شود و پاسخ به شبهات دینی از اولویت های جدی مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین می باشد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha