شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: مطالبه گری رسالت مهم رسانه هاست و هر چقدر این مطالبه گری منصفانه و صادقانه باشد به نتایج بهتری می رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: مطالبه گری رسالت مهم رسانه هاست و هر چقدر این مطالبه گری منصفانه و صادقانه باشد به نتایج بهتری می رسیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز پیچیدگی در عرصه فرهنگی و هجمه همه جانبه دشمنان علیه خانواده‌ها و جوانان روبرو هستیم که علیه باورهای دینی کار می‌کنند تا به اهداف خود برسند. ما نیز برای مقابله به ابزار مدرن و روش‌های تأثیرگذار و استفاده از رسانه‌ها نیاز داریم.

وی ادامه داد: برای اینکه برنامه‌ها به نتیجه برسد تدوین برنامه‌های راهبردی در چهار حوزه تبلیغ، تبیین، دفاع همه جانبه و نفوذ در جبهه استراتژیک دشمن در دستور کار است

حجت الاسلام زهرایی عنوان کرد: برخورد تهاجمی با دشمن از وظایف جدی ما در تبلیغات اسلامی است که در اولویت قرار خواهد گرفت و با کمک رسانه‌ها این مهم را عملیاتی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز وقتی می‌بینیم دشمنان موضوع کم آبی در خوزستان را در رسانه‌های غربی در بوق و کرنا و جنجال می‌کنند، اما نادیده گرفتن حقوق بشر را کم رنگ جلوه می‌دهند، نشان می‌دهد باید روی این موضوعات بیشتر کار کنیم تا واقعیت‌ها روشن شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اعتقاد ما در ارتباط با رسانه یک ارتباط هدفمند ذیل اجرای مأموریت هفتگانه‌ی بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی است، چنانچه که لازم است این هفت مأموریت در سایر نهادها نیز اجرا شود.

وی خطاب به خبرنگاران بیان کرد: از شما به عنوان اصحاب رسانه انتظار داریم که ما را در مسیر تحقق اهداف یاری کنید، اگر نقاط ضعفی در هر حوزه‌ای مشاهده کردید ما را در رفع و شناسایی آن مشکل یاری کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha