جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، بر لزوم تقویت تعامل و همکاری بیش از پیش اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه استان در عرصه های تبلیغی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در جلسه ای با مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک انتصاب او به عنوان سکاندار این نهاد تبلیغی و فرهنگی، گفت: امیدواریم با حضور حضرتعالی که از نیروهای جوان و خوش فکر هستید بتوانیم  بیش از پیش در موضوعات مختلف حوزوی، فرهنگی و تبلیغی همکاری و تعامل داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به بیان آسیب های اجتماعی در استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: آسیب های اجتماعی در قزوین وجود دارد که چه خوب است با همکاری و همفکری حوزه علمیه قزوین و سازمان تبلیغات بتوانیم طرح ها و راهکارهای خوبی را مطرح  و در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب برسانیم.

وی افزود: خوشبختانه استان قزوین از لحاظ نیروهای انسانی جوان، خوش فکر و توانمند در عرصه های مختلف، از ظرفیت بالایی برخوردار است  که می توان با بکار گیری این عزیزان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مختلفی را در مساجد اجرا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به فعالیتهای طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، بیان کرد: طلاب و روحانیون در کنار سایر آحاد جامعه بلافاصله پس از انتشار ویروس کرونا، با درک شرایط حساس جامعه در کنار مردم قرار گرفتند تا امید را در دل آنان زنده کنند.

وی ادامه داد: در این مدت طلاب جوان قرارگاه جهادی روحانیت به رسالت خود عمل کردند و با مسئولیت پذیری، کمک رسانی به شهروندان را انجام داده اند که ان شاءالله موجب مرضی رضای خدای متعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به فعالیت طلاب در محلات و  مناطق، اظهار کرد: امروز بیش از ۱۰۰ طلبه و روحانی فاضل به عنوان مبلغ چهره به چهره، در محلات مختلف استان با محوریت مساجد محله حضور پیدا کرده و رسالت تبلیغی و فرهنگی خود را  انجام می دهند.

​​​​

 حجت الاسلام زهرایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین هم در این جلسه گفت: یکی از اولویت های جدی این مجموعه همکاری نزدیک با حوزه علمیه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد:  اگر  بدون جذابیت تبلیغی مستقیماً وارد بحث انتقال پیام شویم موفقیتی به دست  نخواهیم آورد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم حضور جدی و با نشاط طلاب حوزه علمیه قزوین در برنامه ها و دوره های اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی برای طلاب جوان می توان از ظرفیت آنها در عرصه های مختلف تبلیغی بهره مند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha