جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: حضور نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید گره گشای مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی عصر امروز در جمع پرسنل تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) قزوین، گفت:  فرازهای مهمی در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در پیامشان به نمایندگان  ملت وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، این است که مجلس شورای اسلامی  در جایگاه شایسته خود قرار گیرد.

وی افزود: این خواسته به ‌حق و مهم رهبری زمانی تحقق می‌یابد که نمایندگان مردم شناخت کافی از مسائل و محیط پیرامونی خود داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «اقتصاد و فرهنگ باید در اولویت‌ اساسی مجلس قرار گیرد»، عنوان کرد: از آنجایی که اولویت مجلس کنونی بهبود معیشت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر است، نمایندگان برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم تمام تلاش خود را به کارببندند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه مردم از مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا از حقوقشان دفاع کنند، تصریح کرد: حضور نمایندگان در مجلس باید گره ای از مشکلات مردم بگشاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha