پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام رضوانی

حوزه/ ​​​​​​​امام جمعه بویین زهرا گفت: نظارت مستمر و حرفه ای بدون حب و بغض سیاسی از رسالت های مجلس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جمع بسیجیان و کادر حوزه مقاومت بسیج شهید انصاری شهرک عصمت آباد شهرستان بویین زهرا، گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران در نقطه اوج قدرت و توانمندی قرار دارد و امید است پاسداران و بسیجیان عزیز با توکل به خدای متعال و با بهره گیری از فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این سرمایه عظیم را همچنان به سوی پیشرفت های هرچه باشکوه تر هدایت کنند.

وی افزود: انتظار می رود دولت اقدامات قاطعانه و مؤثری را در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم به کار گیرد.

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: در بسیاری از حوزه های مدیریتی نیازی به قانون جدید نیست، بلکه اجرای قانون به صورت صحیح وکامل برای پیشرفت آن مجموعه کفایت می کند. در همین راستا نظارت مستمر و حرفه ای بدون حب و بغض سیاسی از رسالت های مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه با اشاره حوادث اخیر آمریکا، عنوان کرد: سکوت خبری در مقابل حوادث و کوچک نمایی آنها در رسانه ها از جمله شگردهای آمریکا در مقابل بی عدالتی های غربی است.

وی ادامه داد: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فروپاشی شوروی سابق را به گورباچف گوشزد کرد و به حقیقت پیوست، مقام معظم رهبری نیز افول آمریکا را پیش بینی کرده که به لطف خداوند به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha