جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف بینان های خانواده، گفت: عقاید ناب اسلامی، ستون خیمه اعتقادی جامعه را تشکیل داده، لذا تضعیف این عقاید از اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف باورهای اعتقادی خانواده ها، گفت: فضای مجازی، جهان را تحت تأثیر قرار داده است، لذا باید به منظور جلوگیری از تهاجم دشمن برنامه های جدی داشت.

وی ادامه افزود: عقاید ناب اسلامی، ستون خیمه اعتقادی جامعه را تشکیل داده، لذا تضعیف این عقاید از اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به حضور جوانان علاقه مند به تحصیل در مکتب امام صادق(ع)، بیان کرد: امروزه بهترین جا برای جوانان علاقه مند به ادامه تحصیل، تحصیل در حوزه های علمیه است. همه ما مدیران و اساتید حوزه علمیه قزوین باید برنامه های جامع در مدارس علمیه برای این قشر داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز در حوزه علمیه طلبه ای موفق است که بتواند در همه ابعاد طلبگی، مکتب انبیای الهی و اهل بیت(ع) را به خوبی در جامعه شناسانده و زنده کند و بتواند به خوبی در آن را تبیین کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: همانطور که دانشگاه ها به دنبال تولید علم هستند، حوزه های علمیه هم با جدیت در این مسیر گام برداشته اند  و در همین خصوص رشته های تخصصی جدیدی چون فقه و حقوق، اخلاق و روانشناسی اسلامی، مشاوره و اقتصاد اسلامی راه اندازی شده است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه علمیه قزوین از پرافتخارترین حوزه های کشور است و توسعه زیرساخت در مدارس علمیه این استان از اولویت ها و اهداف جدی ماست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha