پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حیدری

حوزه/ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برخی از هموطنان درگیر کرونا شدند و عده ای هم عزیزان خود را از دست دادند و یا متحمل خسارات مادی و معنوی شدند، از همین رو باید متوجه بود که برای غلبه بر این بیماری چاره ای جز رعایت اصول بهداشتی به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حیدری، صبح امروز در نشست پژوهشگران حوزه معارف اسلامی با اشاره به اینکه انزوا و ضربه زدن به سبک زندگی اسلامی و دینی شاخص ترین اهداف دشمن در جنگ نرم است، گفت: هدف دشمن تضعیف و کمرنگ کردن سبک زندگی اسلامی و گسترش نوعی ضد ارزش با ترویج انواع رفتارها و اعتقادات خانه برانداز است.

وی افزود: یکی از اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی این است که خانواده های اسلامی را از هم پاشیده و سبک غربی را ترویج دهند، لذا از طریق شبکه های ماهواره ای در پی سست کردن ارزشهای اخلاقی و اعتقادی جوانان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: آنچه مهم به نظر می رسد این که همه باید بدانیم چگونه می توان فرهنگ ملی و بومی را حفظ کرده و فرهنگ جامعه را ارتقاء داد، البته در این میان نقش خانواده و رسانه محوری و مهم است.

کرونا هنوز تمام نشده است

حجت الاسلام حیدری ضمن قدردانی از مدافعان سلامت و کادر پزشکی استان و اقشار مختلف که در روزهای شیوع ویروس کرونا یاریگر کادر درمان بودند، بیان کرد: مردم فهیم بدانند هنوز این ویروس منحوس ریشه کن نشده و همه باید در رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برخی از هموطنان درگیر کرونا شدند و عده ای هم عزیزان خود را از دست دادند و یا متحمل خسارات مادی و معنوی شدند، از همین رو باید متوجه بود که برای غلبه بر این بیماری چاره ای جز رعایت اصول بهداشتی به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس وجود ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha