پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مجازی مدیران2

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با توجه به ایام پذیرش، باید از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها جهت شناساندن حوزه های علمیه خواهران به جامعه استفاده کنیم و یکی از بهترین بسترهای تبلیغی، فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، اولین نشست مجازی مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان، ظهر امروز با حضور خانم ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، کارشناس آموزش استانی و مدیران مدارس علمیه با هدف تعامل، همفکری و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشرفت در زمینه پذیرش سال تحصیلی جدید و برگزاری امتحانات پایان ترم از طریق اسکایپ برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به تصمیمات و سیاست های مدیریت استان در جهت پذیرش امسال، اظهار داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های حوزه علمیه خواهران توجه به محدودیت تبلیغاتی از جمله تبلیغ چهره به چهره در ایام کرونایی بود تا بتوان بهترین راهکار را ارائه و عملیاتی کرد.

وی افزود: باید از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها جهت شناساندن حوزه های علمیه خواهران به جامعه استفاده کنیم و یکی از بهترین بسترهای تبلیغی فضای مجازی است.

خانم امیدی با اشاره به اینکه مدارس علمیه استان همدان در حقیقت یک مجموعه واحد هستند و باید با تلاش و هماهنگی یکدیگر به اهداف متعالی دست پیدا کنیم، تاکید کرد: همه مدیران در این شرایط باید به صورت جهادی عمل کنند تا میزان پذیرش نه تنها کاهش پیدا نکند بلکه افزایش و رو به گزینش بهتر برود.

وی افزود: تمامی فعالیت هایی که حوزه های علمیه خواهران در ایام کرونایی از جمله تولید و توزیع ماسک و ملزومات بهداشتی، حضور در بیمارستان ها برای کمک رسانی به بیماران، حضور در آرامستان ها جهت تغسیل و تکفین و بسیاری فعالیت های جهادی دیگر داشت خود به نوعی تبلیغ طلبگی و دعوت به طلبه شدن بود.

در پایان این نشست، جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت و مدیر استان به سؤالات مدیران مدارس علمیه پاسخ داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha