سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پوستر نشست

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان از برگزاری نشست برخط با عنوان «وظایف تبلیغی بانوان طلبه در تحول بنیادین با تأکید بر اندیشه‌های امام و رهبری» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، خانم مریم جان جان از برگزاری نشست برخط، با موضوع «وظایف تبلیغی بانوان طلبه در تحول بنیادین با تأکید بر اندیشه های امام و رهبری» همزمان با فرا رسیدن  روز تبلیغ و اطلاع  رسانی دینی در تیرماه ۹۹ خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری چنین نشست هایی جهت آشنایی خواهران طلبه با وظایف تبلیغی، گفت: این نشست برخط، با همکاری مؤسسه بیان معنوی استان تهران و فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، با حضور سخنران کشوری، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در تاریخ ۹۹/۴/۱ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۱۵(بعد از نماز ظهر) از طریق لینک live.whc.ir برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری که فرمود: «ما باید مدیریت کنیم که تحول در جهت درست انجام بگیرد؛ وظیفه نخبگان فکری و فرهنگی جامعه و حوزه و دانشگاه، مدیریت این تحول است»، ادامه داد: علت انتخاب موضوع این نشست، اقتدا به منویات مقام معظم رهبری و تلاش در جهت تحقق بیانات ارزشمند این رهبر فرزانه انقلاب در مورد زنان است، زیرا که بانوان مبلغه به عنوان افراد تأثیرگذار در جامعه، پس از آموزش های لازم، می‌توانند  مدیریت تحول در جامعه را بر دوش کشیده و زمینه های رسیدن به یک جامعه آرمان گرا را ترسیم کنند.

وی با اشاره به مخاطبین این نشست که مبلغین مدارس علمیه خواهران هستند، افزود: بستر استفاده همه مبلغان سراسر کشور از این نشست فراهم گردیده است و از همه فعالان فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان(عج) تقاضا داریم، اطلاع رسانی های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از مباحث مطرح شده در این نشست را فراهم کنند.

خانم جان جان در پایان اظهار کرد: مسئولان و فعالان فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری باید تمامی تلاش جهادگونه و جهشی خود را جهت مجهز نمودن مبلغان به سلاح های مورد نیاز تربیتی برای هدایت جامعه به سمت تحول بنیادین  به کار برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha