چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فاطمیان

 حوزه / امام جمعه شهر اقبالیه با حضور در منزل شهید زکریا شیری، گفت:  ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگرفته از نهضت کربلا و امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان با حضور در منزل شهید مدافع حرم زکریا شیری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت بازگشت پیکر این شهید والا مقام گفت: خانواده محترم شهید والا مقام در این پنج سال با صبر برگرفته از حضرت زینب (س) دوری شهید را تحمل کردند.

وی افزود: جانفشانی ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم نشان از محبت اهل بیت(ع) دارد و علت کینه و دشمنی دشمنان اسلام و نظام اسلامی بخاطر این محبت عاشقانه و خالصانه است

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: صبر، مقاومت، ایثار و فداکاری از ویژگی های ممتاز شهداست که از نهضت کربلا و امام حسین (ع) گرفته شد.

امام جمعه شهر اقبالیه بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به لحاظ منطقه ای از اقتدار بالایی برخوردار است که به برکت خون های پاک شهداست.  

وی ادامه داد: در نابودی داعش و دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام، درس‌های کربلا رمز پیروزی رزمندگان دلاور ما بود و شهدا با گذشتن از جان خود، ذلت و خواری را برای دشمنان اسلام رقم زدند و عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم، فرزندان خود را در راه اعتلای ایران اسلامی تقدیم کردند و باید همواره مورد تکریم و احترام قرار گیرند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha