جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین از معمم شدن طلاب مدارس علمیه قزوین در ماه ربیع الاول خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عمامه گذاری منوط به اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: ۳۰ نفر از طلاب مدارس علمیه قزوین در روز ۱۷ ربیع الاول به دست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین معمم خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: جهت تلاش در راه تعلیم و تربیت سربازان امام زمان(عج) و ایجاد بستری برای تأثیرگذاری مناسب در سطح جامعه دینی و به منظور حفظ جایگاه عظیم روحانیت، رسمیت بخشی، تشویق و ترغیب طلاب به امر تلبس و محافظت و حراست از قداست لباس روحانیت، مراحل و شرایطی برای تلبس طلاب در نظر گرفته شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: طلاب با اتمام سطح یک، درخواست تلبس(از طریق پورتال طلبگی در  قسمت تبلیغ)، تأیید حراست و شرکت در کارگاه های تلبس مرکز مدیریت و کارگاه های آموزشی، می توانند جهت تلبس به لباس مقدس روحانیت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: طلاب تحت برنامه و تخصصی با معرفی از طرف مدیر مدرسه، شرکت در همایش باید و نبایدهای طلبگی و ثبت تلبس در سیستم، می توانند در مراسم تلبس شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه قزوین در ماه ر بیع الاول را منوط به اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا دانست.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha