چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: مردم بیماری کرونا را به عنوان یک بیماری مهلک و خطرناک جدی بگیرند و از ترددهای بی مورد در برخی مراکز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی امروز در جلسه قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: هر فردی در هر جایگاهی باید متناسب با حیطه کاری خود، مسئولیت‌ها و وظایف مشخص شده را دنبال و پیگیری کند و صرف گزارش دادن از نظارت‌ها دردی را دوا نمی‌کند.  

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین افزود: در شراطی فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه اصناف که محل پر تردد مردم محسوب می شود، رضایت بخش نیست و این رویه نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

وی با بیان این که در حال حاضر طلاب، مبلغان دینی و حتی بسیاری از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان مشغول خدمات رسانی در بخش های مختلف هستند، اظهار کرد: به طور حتم این تلاش ها تأثیر بسیاری در روند خدمات رسانی به مردم و مراکز درمانی خواهد داشت.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که طلاب و روحانیان در عرصه ها و صحنه های بسیاری در کنار مردم بوده اند، بیان کرد: حضور پررنگ جامعه حوزوی کشور در جریان سیل و زلزله سال های اخیر آثار و برکات بسیار مناسبی در رفع مشکلات داشته است.

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله تلاش ها و مجاهدت های جامعه حوزوی در کنار سایر قشرهای فعال در این عرصه مهم نزد خداوند متعال اجر و پاداش بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha