پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضوانی

 حوزه/ حجت الاسلام رضوانی گفت: نیروی انتظامی با زندگی مردم عجین شده و این نیروی مخلص توانسته در این سال ها به خوبی مأموریت های خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهر بوئین زهرا ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: امروز نیروی انتظامی با حفظ روحیه انقلابی و جهادی در رسیدن به اهداف مورد نظر خود به خوبی ظاهر شده که جای تقدیر و خدا قوت دارد.  

امام جمعه بوئین زهرا با بیان این که کسانی که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی لباس رزم پوشیده‌اند، جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار دارند، افزود: نیروی انتظامی با زندگی مردم عجین شده و این نیروی مخلص توانسته در این سال ها به خوبی مأموریت های خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: پیشگیری از جرایم و مقابله مقتدرانه با هر گونه ناامنی نیز یکی از رسالت های اصلی امروز نیروی انتظامی است که شهدای ناجا خود گواه این مطلب هستند که در این سال ها توانسته اند با اقتدار مانع تجاوز اشرار به حریم مردم شوند.  

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد:  امروز به لطف الهی، نیروی انتظامی گام های خوبی برداشته است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر دوره ای شکوفایی و رشد داشته که باید این دستاورد را استمرار بخشد.

وی ادامه داد: مردم ما ثابت کرده اند که در تمام عرصه ها حضور هوشمندانه دارند و در دفاع از کشور، ارزش های انقلاب اسلامی، حمایت از رهبری، ارکان اصلی نظام و در پشتیبانی از ناجا کنار فرزندان خود هستند.

سپس فرمانده نیروی انتظامی بوئین زهرا عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای عزیز و بزرگوار ناجا و همچنین دعای مادران و خانواده های عزیز آنها و هدایت های مقام معظم رهبری، توانسته ایم به دنیا و کشورهای مستکبر جهانی اقتدار خود را ثابت کنیم.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha