شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز در خصوص تفاوت های پلیس زمان انقلاب با دوران حکومت پهلوی، گفت: در بدنه نیروی انتظامی افرادی وجود دارند که معتقد به اسلام و پیرو انقلاب و در خدمت مردم هستند، اما در پلیس دوران طاغوت این چنین نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی حرکتی در تداوم حرکت اهل بیت(ع) بود که به دست امام راحل رقم خورد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در خصوص تفاوت های پلیس زمان انقلاب با دوران حکومت پهلوی، خاطرنشان کرد: در بدنه نیروی انتظامی افرادی وجود دارند که معتقد به اسلام و پیرو انقلاب و درخدمت مردم هستند، اما در پلیس دوران طاغوت این چنین نبود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری بیان داشت: روزی که آمریکا نیروی انتظامی را تحریم کرد، به خود بالیدم و در واقع واضح شد که این مجموعه امید دشمنان را ناامید کرده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار کرد: نیروی انتظامی باید طوری باشد که برای بندگان خدا، ابراز قدرت و مایه آرامش باشد و کسانی که با خداوند فاصله دارند و به دنبال ایجاد مشکل در جامعه هستند از آن خوف داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha