پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه مجموعا بیش از دو هزار مبلغ که هزار و ۹۷۱ نفر بومی استان بوده اند، اعزام مبلغ در ایان محرم و صفر داشته ایم، گفت: همچنین تعداد اعزام مبلغ در ایام کرونایی ۱۵۳۶ مبلغ بومی بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به فعالیت های اداره کل اوقاف، اظهار داشت: یکی از مسائلی که بر آن تاکید شده اجرای امینانه نیات خیرین است.

وی در خصوص شیوع بیماری کرونا، افزود: به همین منظور مراکزی تحت عنوان مرکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی شده که به نیازمندان کمک می شود؛ این مراکز بیش از ۳ هزار نفر از نیازمندان را شناسایی کرده اند، که حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان آنان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس توزیع ۸ هزار غذای گرم میان نیازمندان سطح شهر را یکی دیگر از فعالیت های این مجموعه در ایام کرونایی برشمرد و تصریح کرد: در آستانه عید غدیر نیز ۱۷ زندانی از محل موقوفات آزاد شده اند، همچنین واریز مبلغ دو میلیارد تومان به حساب چهار هزار نفر از ایتام کمیته، بهزیستی و خانه خیرین از دیگر برنامه های این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع ۵ هزار و ۱۰۰ بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات با هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند خریداری شده است، عنوان کرد: همچنین در ایام دهه اول و سوم ماه محرم با توجه به اینکه نمی توانستیم آشپزخانه ها را برای پخت غذای گرم راه اندزای کنیم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزاق خام خریداری شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: خرید ۱۵ تن برنج برای هیئات مذهبی که تحویل اداره کل تبلیغات شد و تهیه و توزیع ۵۳ هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی تا امروز از محل اجرای نیات خیرین خیراندیش نیز از دیگر فعالیت ها در ایام کرونایی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجموعا بیش از دو هزار مبلغ که هزار و ۹۷۱ نفر بومی استان بوده اند، اعزام مبلغ در ایام محرم و صفر داشته ایم، مطرح کرد: همچنین تعداد اعزام مبلغ در ایام کرونایی ۱۵۳۶ مبلغ بومی بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha