پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبرگزاری حوزه شیراز

حوزه/ غرفه خبرگزاری حوزه که از اربعین در بین الحرمین شیراز برپا شده بود، همزمان با شهادت امام رضا(ع) و پایان ماه صفر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به مناسبت اربعین حسینی و راه اندازی مواکب حسینی در بین الحرمین شیراز، خبرگزاری «حوزه» نیز برای پوشش حداکثری اخبار در بین الحرمین شیراز، اقدام به برپایی غرفه خبرگزاری «حوزه» کرد و در عصر روز گذشته همزمان با پایان ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، پوشش حداکثری خبری و تصویری، سرکشی از مواکب حسینی، توزیع زیارت اربعین در قالب بروشور، ضدعفونی زوار با محلول ضدعفونی و گلاب، عکاسی از زائران و ارسال عکس به آنا، و ارائه گزارش فعالیت های خبرگزاری «حوزه» به مسئولان استانی و حوزوی از جمله فعالیت های این غرفه بود.

همچنین از غرفه خبرگزاری «حوزه» در بین الحرمین شیراز، حجت الاسلام و المسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس، برخی مدیران مدارس علمیه، حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف، حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات فارس، عباسی مدیر ترافیک شهرداری شیراز و برخی از مدیران و مسئولان استانی بازدید به عمل آوردند.

لازم به ذکر است، همچنین از خبرگزاری «حوزه» برای همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر که از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس بنا است برگزار شود برای برپایی غرفه دعوت به عمل آمده است.

خبرگزاری «حوزه» از مرکز مدیریت حوزه استان، معاونت فرهنگی دفتر نهاد نماینده ولی فقیه و حرم مطهر شاهچراغ، حرم مطهر سید علاالدین و موکب قشقایی ها به دلیل همکاری با این خبرگزاری تشکر و قدردانی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha