جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر| بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از موکب قشقایی ها و قمربنی هاشم مسجد روح الله معالی آباد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس از ارسال ۲۵۰ اثر به همایش منطقه ای حوزه انقلابی ـ حوزه منتظر در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری همایش منطقه ای حوزه انقلابی ـ حوزه منتظر، اظهار داشت: این همایش با اجرای استان فارس و مشارکت استان های همجوار در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فراخوان مقاله حوزه انقلابی ـ حوزه منتظر، اضافه کرد: ۲۵۰ مقاله از شش استان همجوار به این همایش ارسال شده که حدود ۸۰ مقاله آن به مرحله داوری رسیده است.

مدیر حوزه علمیه فارس به برنامه های سفر آیت الله اعرافی به شیراز اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری اجلاسیه مدیران استانی و کمیته عالی وقف حوزه علمیه استان با حضور مسئولان ارشد استانی، کلنگ زنی احداث ساختمان جدید حوزه علمیه استان، سرکشی از یک خانواده شهید دفاع مقدس روحانی از جمله برنامه های سفر آیت الله اعرافی در شیراز خواهد بود، همچنین با توجه به اینکه مدارس علمیه استان تعطیل است و به صورت مجازی برگزار می شود لذا بازدید از مدرسه ای در دستور کار نیست.

وی در خصوص مصوبات سفر سال گذشته آیت الله اعرافی به شیراز، خاطرنشان کرد: گزارشی از مصوبات سفر سال گذشته را خدمت ایشان ارائه خواهیم داد، همچنین ۹۰ درصد مصوبات که مربوط به استان بوده انجام شده و مقداری که سهم قم بوده را نیز باید ارائه دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha