سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز با عنوان اینکه ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی و معیشتی به تحریم برمی گردد، گفت: چرا به مردم آدرس غلط می دهند، ۸۰ درصد مشکلات به بی عرضگی مدیران بر می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات طلاب جهادی که در بخش تغسیل اموات کرونایی فعالیت داشتند، اظهار داشت: در اوایل شیوع بیماری کرونا که طلاب مشغول تغسیل اموات کرونایی بودند هیچ امکاناتی را نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب جهادی تغسیل کنندگان اموات کرونایی با توجه به همه سختی ها، بی امکاناتی ها و دشواری ها بدون هیچ چشم داشتی از صفر تا صد تغسیل اموات کرونایی را انجام دادند، اضافه کرد: تمام فوتی های استان در شیراز تغسیل داده می شد، حتی برخی حاضر نبودند جسد ضد عفونی شده و در داخل کاور قرار داده شده را بلند کنند از زمین اما طلاب صفر تا صد همه کارهای تغسیب را انجام می دادند.

مدیران استان یک تشکر از طلاب جهادی اموات کرونایی نکردند

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: هیچ یک از مدیران ارشد استان حتی یک تشکر و تقدیر از طلاب جهادی تغسیل اموات کرونایی نکردند، علی رغم اینکه تذکر نیز می دادیم، نهایتا با پیگیری هایی که صورت گرفت قرار شد شهرداری از آبان ماه با نظارت روحانیت تجهیز اموات توسط آرامستان ها انجام شود.

وی همچنین در خصوص مشکلات معشیتی و گرانی های اخیر نیز مطرح کرد: نکاتی پیرامون این موضوع در جلسه اخیر بیان شد، ضمن اینکه باید بگوییم این نامه سرگشاده در تهران و قم دست به دست شده با کمال تاسف در شیراز و رسانه های استان هیچ عکس العملی را ندیده ایم.

برخی  مسئولان به دلیل حمایت جامعه روحانیت از مردم آنان را بایکوت کرده اند

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود: برخی از مسئولان اقتصادی استان حتی جواب تلفن را هم نمی دهند، به نوعی جامعه روحانیت را بایکوت کردند که چرا از مشکلات مردم پشتیبانی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه به نوکری مردم افتخار می کنیم، بیان داشت: درد انسان این است که تمام رنج هایی که بر مردم گذاشتند غیر روحانی بودند، انسان های غرب زده ای که چشم آنان به آمریکا است، آنانی که اعلام کردند حتی آب خوردن ما دست کدخدا است، هنگامی مسئول درجه اول کشور اعلام می کند چه اشکالی دارد ما مثل ترکیه باشیم، چه کسی سرنوشت همه امور را به آمریکا و برجام گره زد، راکتور اتمی اراک را چه کسی پر از سیمان کرد.

۸۰ درصد مشکلات معیشتی مردم به بی عرضگی مدیران بر می گردد

دبیر جامعه روحانیت شیراز با عنوان اینکه ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی و معیشتی به تحریم برمی گردد، اذعان کرد: چرا به مردم آدرس غلط می دهند، ۸۰ درصد مشکلات به بی عرضگی مدیران بر می گردد.

وی در همچنین با اشاره به نامه سرگشاده جامعه روحانیت شیراز به رئیس جمهور، گفت: این روحانیت بود که اعلام کرد در مقابل انحراف می ایستد و ایستاد، جرائد به دلیل اینکه روحانیت سیاسی کار نیست، نامه سرگشاده را انتشار ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در واکنش به خودروی نمایندگان مجلس  نیز گفت: در هر یک از دوره ها این چنین بوده که خودرویی را به آنان برای امور کارها می دادند، چرا اکنون برای مجلس حاشیه می سازند، چرا صحبت از ماشین های خارجی که زیر پای خودشان است، نمی کنند؟.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • TR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    نصف مسئولان که آخوندن