پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت کنونی، فکری به حال بازار و اقتصاد شود تا بیشتر از این اقشار دهک پایین جامعه از سیاست‌های نادرست اقتصادی آسیب نبینند.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه ملت ایران، مردمانی نجیب، حق شناس و وفادار به نظام هستند، اظهار داشت: ملت ایران در بسیاری از آزمون ها سربلند بیرون آمده اند و کارنامه بسیار خوبی از این ملت داریم.

وی در ادامه بیان کرد: بر همه مسئولان و دولتمردان واجب است که پاسخ این وفاداری ملت ایران را با کار جهادی بدهند و در این روزها که وضعیت اقتصاد و معیشت جامعه به نوعی متلاطم است، دولت انرژی بیشتری روی مسائل داخلی بگذارد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: تشدید و ادامه مشکلات اقتصادی و معیشتی خود زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و شخصیتی می شود، بنابراین باید این روند نامطلوب در حوزه اقتصاد کشور هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: با این وجود برخی از افراد ساده لوح نسخه درمان وضعیت کنونی کشور را در بیرون از مرزها می بینند که این اشتباهی بسیار بزرگ است، زیرا دشمنان در طول تاریخ این مملکت بارها نشان داده اند که چیزی جز منفعت برای آنها اولویت ندارد، لذا نسخه درمان وضعیت کنونی کشور تنها در داخل کشور است.

ماموستا شیرزادی با انتقاد از کاهش نظارت ها بر بازار، گفت: زمانی که نظارت بر بازار به طور محسوس کاهش پیدا کند آن زمان بازار به دست دلالان و سودجویان کنترل و اداره می شود، بنابراین دولت نباید اجازه دهد که این اتفاق روی دهد.

امام جمعه شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی می تواند زمینه ساز توطئه های دشمنان در داخل کشور شود، عنوان داشت: دشمن به خوبی مسائل داخلی کشور را رصد می کند و مترصد فرصتی است که ناامنی را در کشور رواج دهد، لذا مسئولان و دولتمردان باید این موضوع را به خوبی درک کنند.

این عالم اهل سنت گفت: امیدواریم که در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت کنونی، فکری به حال بازار و اقتصاد شود تا بیشتر از این اقشار دهک پایین جامعه از سیاست های نادرست اقتصادی آسیب نبینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha