چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وحدت و مقابله با تفرقه، نخستین و اصلی ترین اولویت در استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار خبرنگاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه و جماعت شهرستان های مریوان و سروآباد که در شهر مریوان برگزار شد، گفت: مردم کردستان بیش از ۴۲ سال است که در مقابل گروهک های مسلح و تروریستی ایستاده اند و در این زمینه نیز شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان داشت: در طول این ۴۲ سال مردم کردستان همانند سنگری استوار هرگز به گروه های تجریه طلب و تروریستی اجازه عرض اندام را نداده اند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام بدون هیچ توقع و چشم داشت مادی در مقابل دشمنان این انقلاب نوپا قرار گرفتند و جان خود را فدای آرمان های این نظام کردند که این بسیار ارزشمند می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: اوج ایثار رزمندگان تا جایی است که هنوز پیکر ۳ تا ۴ هزار شهید دوران دفاع مقدس پیدا نشده است.

وی تاکید کرد: بنده اکثر امور تبلیغی‌ خود را در مناطق مرزی بوده ام و زندگی در عین وحدت با برادران اهل سنت در مناطق مرزی را همواره به عنوان اصل مهمی مدنظر قرار داده‌ام.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: قبل از اینکه به استان کردستان به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی بیایم، آشنایی خوبی با مردم انقلابی، مومن و مهمان نواز این خطه داشتم و این می تواند در ادامه مسیر بهترین کمک برای بنده باشد.

وی با اشاره به اینکه باید نخبگان و افراد توانمند در کردستان را برای انجام کارهای مهم شناسایی کنیم، افزود: وحدت و مقابله با تفرقه نخستین و اصلی ترین اولویت در استان کردستان است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه به وضعیت نامناسبت اقتصاد و بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: اکنون ما و شما نمی توانیم جلوی گرانی و بیماری کرونا را بگیریم، ولی می توانیم با سعه صدر بخشی از آلام مردم را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha