چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: یکی از مهمترین کارهایی که امروز نیاز مبرم مدارس علمیه است، بحث آماده سازی بستر آموزش مجازی است، البته باید گفت که هنوز زیرساخت های به معنای واقعی در کشور نهادینه نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار کرد: چندین ماه متوالی است که کشور و استان کردستان با ویروس کرونا مواجه است و شیوع آن باعث تعطیلی بسیاری از مراکز به ویژه آموزشی همانند مدارس علمیه، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، مدارس و... شده است.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: مسئولان و متولیان امر به خوبی وضعیت موجود را رصد کنند و اجازه ندهند که بیش از این به کشور به ویژه بخش آموزش آسیب برسد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: یکی از مهمترین کارهایی که امروز نیاز مبرم مدارس علمیه است، بحث آماده سازی بستر آموزش مجازی است، البته باید گفت که هنوز زیرساخت های به معنای واقعی در کشور نهادینه نشده است.

وی اظهار کرد: همان‌طوری که کرونا بی خبر و بی اطلاع آمد، رفتن این ویروس نیز هنوز در هاله ای از ابهام است، بنابراین نباید به امید از بین رفتن این بیماری هیچ کاری انجام ندهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه آموزش مجازی هرگز نمی تواند جای آموزش چهره به چهره را بگیرد، گفت: آموزش حضوری بهترین و کاملترین روش آموزش است، ولی وضعیت موجود ما را ناچار به استفاده از فضای مجازی نموده است، بنابراین باید در مدارس علمیه در بحث مجازی کارهای بسیاری انجام دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha