جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عنوان جهاد روی سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده تا نگاه جهادی و نگاه علمی با هم ادغام شوند و به این میزان پیشرفت برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: یکی از افتخارات بنده این بوده است که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با فعالان حوزه کشاورزی ارتباطات زیادی داشته ام و به خوبی از روحیه این عزیزان اطلاع دارم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمن، این نظام و ملت را تحریم نموده است، گفت: با وجود اینکه بیش از ۴۰ سال است که این نظام و انقلاب زیر شدیدترین تحریم ها قرار دارد، باز هم شاهد پیشرفت ها و خودکفایی های خوبی در کشور هستیم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر در بحث کشاورزی، شاهد حرکت دانشگاه های کشور در این مسیر هستیم که این امر می تواند بخش کشاورزی کشور را متحول کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: عنوان جهاد روی سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده تا نگاه جهادی و نگاه علمی با هم ادغام شوند و به این میزان پیشرفت برسیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مسئولان و متولیان امر باید برخی از محدودیت ها در بخش کشاورزی را برطرف کنند تا زمینه شکوفایی کشاورزی در کشور هر چه بیشتر و زودتر فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: افرادی که با تمام محدودیت‌ها، در این عرصه تحقیقات و پژوهش می‌کنند کم نیستند که می‌توان از این ظرفیت که در دانشگاه‌هایی مانند شهید بهشتی تهران وجود دارد به نفع رونق و توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی بهره گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha