جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مهارت طلاب در بحث فضای مجازی نه تنها در این شرایط می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، بلکه بعد از پایان دوران کرونا می تواند زمینه ای برای نشر معارف و تعالیم اسلامی به اقصی نقاط جهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی صبح امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: بیماری و همه‌گیری ویروس منحوس کرونا باید به عنوان مسئله‌ای جدی مورد توجه قرار بگیرید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بنابراین می طلبد که اساتید و مدیران حوزوی در سطح استان کردستان نسبت به این وضعیت ویژه حساسیت خاص ویژه ای داشته باشند تا ان شاء الله وضعیت به حالت عادی برگردد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: متأسفانه یکی از نگرانی های مسئولان بهداشتی در کشور و کردستان مشخص نبودن زمان دقیق از بین رفتن این اپیدمی است، از این رو همین ابهام باعث شده است که بسیاری از برنامه‌ها لغو شوند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید اساتید حوزوی اجازه ندهند که کرونا بر مسائل آموزشی طلاب تأثیرگذار باشد، گفت: باید از تمام امکانات برای جلوگیری از ایجاد وقفه در امر آموزش و تحصیل طلاب استفاده شود که یکی از این امکانات، فضای مجازی و آموزش‌های برخط است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: باید بتوانیم که آموزش ها را در صورتی که وضعیت کرونا در این استان در شرایط بحران قرار بگیرد، در فضای مجازی دنبال و پیگیری کنیم.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه طلاب باید در بحث فضای مجازی مهارت های خاصی به دست بیاورند، گفت: مهارت طلاب در بحث فضای مجازی نه تنها در این شرایط می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، بلکه بعد از پایان دوران کرونا می تواند زمینه ای برای نشر معارف و تعالیم اسلامی به اقصی نقاط جهان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha