شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام غلامحسین شهسواری

حوزه/ حجت الاسلام شهسواری گفت: پیام ها و درس‌های ۱۳ آبان ولایتمداری، مبارزه با استکبار، اتحاد همه اقشار و مقابله با نفوذ سیاسی آمریکا و همچنین مبارزه با فساد، فقر و ایجاد روحیه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام غلامحسین شهسواری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: امروز به برکت اندیشه های امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالتخواه و حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: می توان در هر محله یک پایگاه استکبارستیزی مستقر کرد و با نصب پرچم و اجرای برنامه های متنوع، قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را نشان دهیم

وی ادامه داد: کمیته مراسم، اطلاع‌رسانی، دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و روحانیت، فضای مجازی، فرهنگی و تدارکات پیش‌بینی شده تا مراسم سلامت محور برگزار شود.  

حجت الاسلام شهسواری با بیان اینکه ۱۳ آبان، روز فاخر و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است، بیان داشت: در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونای استان، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان را با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.  

وی گفت: رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در تبیین فرهنگ استکبارستیزی نقش پررنگی دارند و باید در این عرصه نیز فعال تر از روزهای قبل باشند.  

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: تداوم مبارزه با استکبار تا نابودی آن و برچیده شدن نظام سلطه و استکباری باید به عنوان یک اصل مورد توجه و سرلوحه کار مردم ایران قرار داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: پیام ها و درس‌های ۱۳ آبان ولایتمداری، مبارزه با استکبار، اتحاد همه اقشار و مقابله با نفوذ سیاسی آمریکا و همچنین مبارزه با فساد، فقر و ایجاد روحیه مقاومت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha