جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان

حوزه/ کبیری پور گفت:سپاه و اقشار مختلف بسیج تمام قد آماده اند تا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار با محوریت وحدت در این جبهه حضور یابند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه قم پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم برگزار شد، مبارزه با استکبار را از آموزه‌های قرآنی و آرمان‌های اصلی انقلاب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از ما مطالبه کرده اند که از طرق مختلف به مبارزه با استکبار جهانی بپردازیم.

وی آمریکای جنایتکار را مصداق اتم و اکمل استکبار معرفی کرد و اظهار داشت: برخی افراد، صاحبان قلم و رسانه‌ها همواره سعی کرده اند تا چهره خبیث آمریکا را تطهیر کرده و راه نجات کشور را در گرو رابطه با آمریکا قلمداد نموده اند که رهبری نیز تأکید کرده اند، اگر خائن حسابشان نکنیم، ساده اندیش و ساده انگار اند.

کبیری افزود:از فضای ۱۷ ربیع باید برای مقابله با استکبار استفاده کنیم، زیرا دشمن با نشر کلیدواژه‌هایی همچون پیامبر رحمت و رحمة للعالمین می‌خواهد این موضوع را کمرنگ کند.

وی ادامه داد:سپاه و اقشار مختلف بسیج نیز تمام قد آماده اند تا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز مبارزه با استکبار با محوریت وحدت در این جبهه حضور یابند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha