پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز

حوزه/ امام جمعه شهرک های غرب شیراز گفت: با توجه به اسنادی که سازمان ملل برای اتفاق افتادن جرائم در کشورها در سال گذشته انتشار داده است، کشورهای اسلامی به طور کلی جرائم کمتری دارند، یعنی بیشترین جرائم برای کشورهایی است که مسیحی نشین و لائیک نشین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمدحسن مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: حضرت می فرمایند هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و بدترین شهرها شهری است که امنیت در آن نباشد، آرمش فقط در امنیت به وجود می آید.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت هنگامی که عدالت اجتماعی باشد به وجود می آید، اضافه کرد: اگر این گونه نباشد امنیت به وجود نمی آید، باید تلاش کنیم با یک قوای سه گانه عدالت اجتماعی را محقق کنیم، که رئیس دستگاه قضا به خوبی عمل کرده است.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: در ارتباط با نیروی انتظامی، مقام معظم رهبری ۸ ویژگی را فرموده اند، که نخست آن دیانت  است که این کار عقیدتی سیاست است، اگر دیانت باشد عفت و اخلاق نیز خواهد آمد.

وی اقتدار را دومین ویژگی نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد، اکنون نیروی انتظامی با حداقل امکانات کار می کند، همچنین هوشیاری یکی دیگر از ویژگی های نیروی انتظامی است.

امام جمعه شهرک های غرب شیراز افزود: عزت، مراقبت از حق دیگران، درستکاری و امانت داری، دفاع از ارزش های اسلامی و احساس مهربانی و خدمت به مردم از دیگر ویژگی های نیروی انتظامی است.

وی گفت: با توجه به اسنادی که سازمان ملل برای اتفاق افتادن جرائم در کشورها در سال گذشته انتشار داده است، کشورهای اسلامی به طور کلی جرائم کمتری دارند، یعنی بیشترین جرائم برای کشورهایی است که مسیحی نشین و لائیک نشین هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha