جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس حضور روحانیت را مایه دلگرمی مجموعه انتظامی دانست و گفت: اگر روحانیت یاری‌گر ما باشد ایمان ما نیز قوی تر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه به هر گوشه که نگاه می کنیم شیطان کمین کرده است، اظهار داشت: اگر روحانیت یاری‌گر ما باشد ایمان ما نیز قوی تر می شود، حضور روحانیت مایه دلگرمی ما است.

وی دنیادوستی را کار شیطان دانست و اضافه کرد: روحانیت می تواند با پند خود مجموعه انتظامی را بیمه کند، افزایش بصیرت مجموعه انتظامی با حضور روحانیون و پند آنان رقم می خورد.

فرمانده انتظامی استان فارس به ارائه گزارش پیرامون کشف مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: در شش ماه نخست بیش از ۳۰ تن مواد مخدر گرفته ایم، همچنین در موضوعی مانند سرقت ما ۲۰ درصد مسئولیت داریم، ۸۰ درصد مابقی نهادها  مسئولت دارند، کشف بر عهده ما است، باید افرادی که سهم دارند پای کار بیایند.

سردار حبیبی در خصوص فضای مجازی نیز ادامه داد: جامعه علما را قبول دارند به همین دلیل سهم علما در خصوص ناهنجاری ها این است که افراد را اقناع کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha