یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: در ارتباط با مفاسدی که در سطح جامعه مشاهده می کنیم، امروز با مجازات؛ مباحث غیراخلاقی در جامعه حل نخواهد شد، در این مورد باید نهادهای تبلیغی از جمله روحانیت به کمک نیروی انتظامی بیاید، در ارتباط با ناهنجاری ها استفاده از نیروی سخت شاید پاسخگو نباشد بلکه نیروی نرم نیز باید ورود کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: به نوعی نیروی انتظامی مجموعه ای تمام جهادی است.

وی در ادامه با اشاره به وظایفی  نیروی انتظامی ، اضافه کرد: آنچه خروجی مأموریت های نیروی انتظامی بوده سربلندی این نیرو را به ویژه در استان فارس مشاهده می کنیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی شهدای بسیاری را به عنوان شهدای امنیت تحویل جامعه داده اند، عنوان کرد: ماموریت های نیروی انتظامی بسیار گسترده است، در واقع با محدودیت هایی مانند مالی و پیشتیبانی  مواجه است ، به رغم همه این مسائل نیروی انتظامی به خوبی درخشیده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در حوزه برون شهری و جاده ها با تحمل همه دشواری ها رسالت خود را به خوبی انجام داده اند، حتی در حوزه ترافیک شهرداری نیز مطلوب عمل کرده است.

حجت الاسلام رضایی گفت: نیروی انتظامی در حوادث غیرمترقبه نیز دوشادوش سایر اداراتی که وظیفه دارند، به خوبی کار می کنند، همچنین اگر از خودگذشتگی نیروی انتظامی نبود در بحث مواد مخدر شاید بسیاری از خانواده های ما نیز درگیر آن می شدند.

وی در ادامه عملکرد پلیس فتا در فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: پلیس فتا در فضای مجازی علمکرد مطلوبی داشته است، فضایی که کنترل آن آسان نیست، همچنین در ارتباط با مفاسدی که در سطح جامعه مشاهده می کنیم، امروز با مجازات مباحث اخلاقی جامعه حل نخواهد شد، در این مورد باید نهادهای تبلیغی از جمله روحانیت به کمک نیروی انتظامی بیاید، در ارتباط با ناهنجاری ها استفاده از نیروی سخت شاید پاسخگو نباشد بلکه نیروی نرم نیز باید ورود کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha