جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار فرمانده ناجا

حوزه/ امروز گرانی و پایین بودن ارزش پول کشور مردم را آزار می دهد مسئولان به فکر مردم باشند بخش عمده مشکلات مربوط به عدم مدیریت است و نباید به تحریم آمریکا ربط داد چون آنها از ابتداء انقلاب اسلامی تحریم و ظلم به ملت ایران را داشته اند متأسفانه باز عده ای نگاه به غرب و آمریکا دارند آن هم بعد از این همه خیانت آمریکا و ایادی آنها.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر معظم له در قم برگزاری شد، با اشاره به این موضوع که هر انسان داری سه مسئولیت فردی و اجتماعی و شغلی است گفتند: ما در مقابل جامعه و همه مردم مسلمان مسئولیت داریم و باید کمک نمایم و شغلی که در اختیار داریم امانتی از جانب خدا برای خدمت به مردم تلقی کنیم که اشرف عبادات خدمت به مردم است و مسئولین باید در اولویت کارشان خدمت به مردم باشد.

ایشان افزودند:  امروز گرانی و پایین بودن ارزش پول کشور مردم را آزار می دهد مسئولان به فکر مردم باشند بخش عمده مشکلات مربوط به عدم مدیریت است و نباید به تحریم آمریکا ربط داد چون آنها از ابتداء انقلاب اسلامی تحریم و ظلم به ملت ایران را داشته اند متأسفانه بازعده ای نگاه به غرب و آمریکا دارند آن هم بعد از این همه خیانت آمریکا و ایادی آنها.
این مرجع تقلید به مسئولان توصیه کردند: بجای حاشیه سازی وقتتان را صرف حل مشکلات مردم و خدمت کنید، نباید از کلمات و زندگی امامان گزینشی انتخاب کرد و بایدجلوی تحریفات گرفته شود.
معظم له گفتند: امام و رهبری با نگاه صحیح به زندگی اهلبیت و درک درست این انقلاب و کشور را اداره نمودند و امروز این کادر درمان باکمترین امکانات ولی با اخلاص مشغول خدمت هستند که من صمیمانه تشکر میکنم و دعاگو هستم .
حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان خاطرنشان ساختند: امروز خدمت به مردم در اولویت تمام امور است ملت ایران ثابت کردن  همیشه باعزت و عظمت است و اجازه نخواهد داد کسی امری را به آنها تحمیل نماید و همه باید بدانند حفظ این انقلاب از واجبات است و محور وحدت در جامعه ولی فقیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha