پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پلیس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برای مقابله با پدیده بدحجابی باید کار فرهنگی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز  در دیدار با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه دشمنان اگر در جنگ سخت نتوانستند موفق شوند، اهداف خود را با جنگ نرم دنبال می‌کنند، اظهار داشت: جنگ برای دشمنان هم هزینه دارد، لذا توان خود را در حوزه جنگ نرم به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه همکاری و هم افزایی مجموعه ناجا با ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی  بویژه معضلات فرهنگی مؤثر باشد، تصریح کرد: این دو مجموعه بایستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و با عمق بخشیدن به کار و آموزش صحیح نیروها، امنیت را در جامعه حاکم کنند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بایستی کمیت و کیفیت کار در مجموعه‌های مرتبط ارتقا یابد تا آثار آن دیده شود، افزود: نسبت به بدحجابی باید کار فرهنگی شود و مجموعه دستگاه‌های مرتبط با هماهنگی ورود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آمارهای مقایسه‌ای در مؤلفه‌های مختلف امنیت در جامعه باید احصاء شود و بر این اساس برای ادامه کار برنامه ریزی شود، تصریح کرد: در این راستا همه کار متوجه نیروی انتظامی نیست و دستگاه‌های مختلف دخیل هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: گشت رضویون برای تأمین امنیت محلات ایجاد شد، اما ساعت فعالیت این گشت‌ها و گستره جغرافیایی تحت پوشش آنها به گونه‌ای نیست که بتوان به اهداف متصور شده دست یافت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم به آن کار مؤثر و نتیجه بخش دست یابیم باید گلوگاه‌ها و مسائل اساسی را پیدا کنیم، گفت: قوانین و مصوبات در کنار تجهیزات و نیروهای مجموعه ناجا باید به کار گرفته شود تا بتوانیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه علل و عوامل آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی باید احصاء و وجوهات مختلف باید بررسی شود تا آثار زحمات را ببینیم، افزود: مجموعه نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پر تلاش هستند، در همه جا حضور دارد و این امر اِشرافیت پلیس را نشان می‌دهد.

امام جمعه خرم آباد در پایان بر لزوم همکاری و تعامل با آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی نهادهای ذی ربط تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha