سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کرونا

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۵۰۳۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور و فوت ۳۲۲ بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۹ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تاکنون ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۴۸۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تاکنون چهار میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره یه این که استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha