جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اردبیل

حوزه/ دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین عاملی در آستانه ترخیص از بیمارستان و طی دوره نقاهت در منزل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، دفتر نماینده ولی فقیه در اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از وضعیت رو به بهبود امام جمعه این شهر خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم ما بنا من نعمة فمنک لا اله الا انت استغفرک و اتوب الیک

بدینوسیله به اطلاع هم وطنان عزیز می رساند اخیرا با ابتلاء نماینده ولی فقیه در استان اردبیل حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی به ویروس منحوس کرونا، چندین روز تحت مداوای کادر درمانی حاذق بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل قرار گرفت.

حال با استثنایی ترین عنایت خداوندی که از اداء شکر ذره‌ای از آن عاجزیم و همچنین با دعاها و توسلات مومنین که همیشه رهین منت این عزیزان ولی نعمت بوده‌ایم و مخصوصا با تلاش مضاعف و بسیار حاذقانه کادر درمانی بیمارستان، پزشکان و پرستاران و مخصوصا عنایت ریاست محترم بیمارستان و مدیریت محترم و مکرم بهداشت و درمان استان، تقدیر بر بازگشت دوباره به زندگی شده است.

امروز با رفع خطر و در آستانه ترخیص از بیمارستان و طی نقاهت در منزل بر خود لازم می دانیم صمیمانه از مراحم و الطاف همه عزیزان مخصوصا هم وطنان عزیز که بار مسئولیت را مضاعف کردند، صمیمانه و با تمام احساس تشکر نماییم.

از خداوند رحمان و رحیم متوسلا به تمام اسماء حسنی و به اولیاء مقرب می خواهیم ملت ما را از این بیماری مصون و به تمام بیماران مخصوصا به بیماران کرونایی شفاء عاجل مرحمت فرموده این بلاء ویرانگر را از کره خاکی مخصوصا کشور ما ریشه کن فرماید.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

۳۰ مهرماه سال ۱۳۹۹

انتهای خبر./
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    با سلام و عرض ادب نماینده محترم ولی فقیه استان اردبیل اینجانب فاطمه رضایی عاجزانه تقاضای ملاقات و راهنمایی از حضرت عالی را دارم، خواهشمندم،التماس میکنم در صورت کوچکترین راهی برای ملاقات با حضرت عالی، دستور فرمایید. با نهایت تشکر