پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نوروزی

حوزه / رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قزوین گفت:مردم استانهای مازندران –البرز و قزوین در تشییع شهدای خان طومان سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی عصر شنبه در مراسم تعویض پرچم آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین که با حضور جمعی از خادمان این بارگاه مطهر و نورانی برگزار شد، گفت: شهیدان برای امنیت و آسایش این مرز و بوم از خانواده خودشان گذشتند و با اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری، در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به شهادت رسیدند.  

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و موظفیم و تکلیف داریم آرمان‌های شهدا را در زندگی خود به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم.   

حجت الاسلام کریمی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم زکریا شیری، اظهار کرد:  استقبال و حضور پرشور مردم قدرشناس ایران از شهدای کربلای خان طومان یک پیام مهم و تاریخی دارد که مردم قدردان شهدا هستند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان قزوین تصریح کرد: این مردم به قول سردار شهید ما حاج قاسم سلیمانی، ملت امام حسین(ع) هستند و تا وقتی فرهنگ عاشورا و شهادت در میان مردم جاری است، هر نوع توطئه شومی در نطفه خفه خواهد شد.  

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: تلاش کنیم کارها و عملی که به خودمان مربوط است را به نحو احسن انجام دهیم که در این صورت می توانیم گام های بزرگی در راه اسلام و کشور عزیزمان برداریم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha